mittpowniieliv

Direktlänk till inlägg 9 augusti 2011

sen kväll

Av Amanda - 9 augusti 2011 10:40

Hej hopp, det blev lite sent igår så jag hann inte blogga. Vi va och hämta hem lektionshästarna från sommarbetet så red inte förens vid 9  

Enighma var mega fin, lika fin som i vänster varv när vi skrittade, hon har en kort vänstersida men det håller vi på att träna bort genom att lösgöra henne 10-20 min varje dag,det kan jag rekomendera att man gör med sina hästar även om de inte är "stela" , det har funkat för mig iaf  

Idag ska vi dressyrträna för tränare så jag hoppas att hon är lika fin idag så jag kan visa min tränare hur bra det går..


det är lite drygt att gangsterponny har lagt ner sin blogg men det var riktigt bra jobbat Nellie  

Nu ska jag sticka till stallet och mocka, Jenny Nilsson borde komma till stallet och hålla mig sällskap  

Hej så länge, blir nog nått inlägg senare idag och ikväll    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 14 december 2011 14:00


Jag kommer ta en paus från bloggandet en vecka nu, jag har inte något att skriva om och jag känner att jag vill lägga mer tid på Enighma<3 Ha det gött sålänge..     ...

Av Amanda - 14 december 2011 08:36

Hej jag har inte haft lust och tid att blogga de senaste dagarna, jag har varit lite krasslig några dagar men idag mådde jag jätte dåligt så jag stannade hemma, känns också onödigt att gå till skolan när alla betygen är satta... Luciashowen gick jä...

<3

Av Amanda - 14 december 2011 08:24

Jag är med och tävlar på denna snyggingens blogg..    http://jacoblingvannerus.blogg.se/ ...

Av Amanda - 12 december 2011 15:42

Inga kommenterer, inget bloggande....

Av Amanda - 10 december 2011 13:00

Häst - Ponny  Roligare med ponny men inte tråkigt med häst heller :) Ridhus - paddock  Det finns en risk att man bara rider i ridhuset under vintern vilket inte är bra :) Hoppning - dressyr -terräng  Terräng är sjukt skoj och där hoppar man bana ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards